One Crazy Summer
De är fria från skolan, de är på fri fot i Nantucket… och det är fritt fram! Vad som helst kan hända, och allting kommer att hända i One Crazy Summer! John Cusack och Demi Moore spelar huvudrollerna som Hoops McCann, ättlingen till en lång rad basketstjärnor som längtar efter att kämpa emot familjetraditionen och bli en serietecknare, och Cassandra Eldrich, den unga kvinnan som lär honom att följa sina drömmar trots att hon själv tar ett avbrott ifrån sina egna för att hjälpa sina morföräldrar rädda sitt hus. Allt går bra till slut, men tills dess går ingen säker i denna galna komedi.