One Life
Den sanna berättelsen om Nicholas Winton, som under månaderna före andra världskriget räddade över 600 barn från det nazistockuperade Tjeckoslovakien. Femtio år senare överraskas han i ett direktsänt tv-program av några av de överlevande barnen.