One Thing Left To Do
Michael kan inte förlika sig med sin fästmans Rosies död och flyr till Sydafrika för att fullfölja sin blivande smekmånad. Medan han är där träffar han Rosies främmande syster, Summer. Oönskad och objuden tvingar hon sig ut på Michaels självförstörelseresa i ett sista försök att få kontakt med sin familj.