OOP Saga - Time's Opposite Path
Under sitt ex bröllop hamnar Samuele i en kris med Laura. Samtidigt börjar Mary Tor få mystiska rop på hjälp. För att avslöja sanningen samlar hon gruppen: mellan misstankar, avslöjanden och prövade band kommer sanningar fram som ingen var redo att möta.