Opal
Det var en gång ett magiskt kungarike där källan till all magi var en ung prinsessa vid namn Opal. Legenderna sa att hennes glädje skulle bringa under och välstånd till kungariket. Men hennes sorg skulle bara bringa kaos och mörker.