I rollerna Otto Baxter, Rebecca Callard
Otto Baxter, en filmskapare, skådespelare, författare och regissör med Downs syndrom, utforskar sin kreativa process när han gör en självbiografisk skräckfilm om sitt förflutna, sin nutid och sin framtid.