Over Your Dead Body
Over Your Dead Body är en mörk thrillerkomedi regisserad av Jorma Taccone. Dan och Lisa, ett dysfunktionellt gift par, drar sig undan till en avlägset belägen stuga, med ett gemensamt men hemligt mål att döda varandra. Deras omsorgsfulla planer för att döda varandra, avbryts när några förrymda brottslingar och en avhoppad fängelsevakt våldsgästar dem i stugan.