På kärlekens krigsstigar
In this zany musical, Sally (Eleanor Hunt) loves Wanenis (Paul Gregory), a Native American man, but her father has forbidden her to marry him. Instead, she has been convinced to marry Sheriff Bob Wells (John Rutherford). At the last minute, however, Sally decides she loves Wanenis too much and tricks farmhand Henry Williams (Eddie Cantor) into helping her run away to the ranch of Jerome Underwood (Spencer Charters). When Wells comes looking for Sally, it proves trouble for the oblivious Henry.