Parov Stelar - Backstage 2022
Den här dokumentären tar en titt på den här originella konstnären, hans verk i studion och hans liv på vägen. Kameran följer Stelar genom skapandet av Voodoo Sonic-trilogin och visar den inverkan som covid-19-pandemin har haft på musiker.