Pass Over
Den Academy Award-nominerade och heders-Oscarwinnande Spike Lee fångar poesin, humorn och mänskligheten i denna tidsenliga pjäs om två unga svarta män som snackar skit, fördriver tiden, och drömmer om det förlovande landet. En provokativ tolkning av I väntan på Godot, skriven av nykomlingen Antoinette Nwandu.