Peterloo
En skildring av händelserna kring den fasansfulla Peterloo-massakern 1819 på St Peter's Field i Manchester då en jättelik men fredlig demonstration för ökad demokrati förvandlades till en av de mest beryktade händelserna i Storbritanniens historia.