Pimpinero
I öknen mellan Colombia och Venezuela riskerar "pimpineros" sina liv när de smugglar bränsle från ett land till ett annat. När den unge Juan tvingas arbeta för en mystisk rival ger sig hans flickvän Diana ut på en farlig resa för att avslöja de hemligheter som döljer sig i detta ingenmansland.