Play or Die
Lucas och Chloe är två passionerade gamers som med spänning valt att delta i det nya och extremt exklusiva escape roomspelet Paranoia. Efter att ha löst den första gåtan kommer de till ett övergivet mentalsjukhus, placerat i en mörk och skrämmande skog. Där väntar fyra andra spelare på dem. Snart inser de att bara en spelare kommer att lämna platsen levande.