Poirot - The Third Girl
Poirot söks upp av en ung arvtagerska som säger åt honom att hon kan ha dödat nån. När hennes barndoms barnflicka hittas död verkar det som om hon talar sanning. Men när Poirot och hans vän Ariadne utreder det vidare upptäcker de en konspiration i den tragiska familjehistorien.