Pranavam
Pranavam är ett gripande mordmysterium som kretsar kring Karthik, en modefotograf som arresteras för att ha mördat sin fru. Under förhöret försöker Karthik bevisa sin oskuld men misslyckas. Kommer sanningen fram?