Presence
Det är där redan innan familjen ens flyttar in. Det bevittnar familjens mest intima och obekväma ögonblick. Det rör sig genom familjens nya hus med övernaturlig hastighet. Det fäster ovanlig uppmärksamhet vid Chloe, tonårsflickan som varken är sin mammas eller sin brors favorit. Det vill - nej, det behöver - något. Och med tiden sätter närvaron ihop hur den kan uppnå sitt mål. En ovanlig, oroande och känslosam thriller från författaren David Koepp och regissören Steven Soderbergh.