Primate
När Lucy kommer hem till den tropiska ön för vännerna och stranden, och inte för att kämpa för livet. Familjens ovanligt intelligenta schimpans drabbas av ett mordiskt raseri och natten blir till ett förvirrat kaos. Hennes far är borta och utan hjälp blir paradiset till ett fängelse där Lucy och hennes vänner kämpar mot det dödliga rovdjuret de en gång litade på. Från regissören av 47 METERS DOWN.