Prime Time
As the recording of a TV show has come to an end, a popular television presenter Michelle Carlsson is mysteriously killed. Annika Bengtzon, a workaholic and a criminal reporter at the tabloid Kvällspressen, takes the chance to escape from a holiday celebration with her husbands family and drives off to the manor where ten suspects are being held for interrogation by the police. Among the suspects are her friend Anne Snapphane and two colleagues from Kvällspressen.