Proximity
Proximity is a film that pairs surfing’s living legends with today’s most progressive young surfers. The film is directed by award-winning filmmaker Taylor Steele and produced by Teton Gravity Research (TGR) in association with Garage Productions. Proximity will explore the delicate relationship between people, time, and place, showcasing surfing icons from different generations in diverse locations around the world.