Public Disturbance
Janoskians bjuds in till Alisons, dotter till en mediamoguls, stjärnspäckade födelsedagskalas. När deras show ställs in i sista minuten planerar de att ta övet det tråkiga kalaset och göra sitt livs största publika bus någonsin.