Punk '76
En ny dokumentär som följer punken från Malcolm McLarens och Vivienne Westwoods SEX-butik i Chelsea till det världsomspännande fenomen det blev. Med bidrag från en färgglad samling av dåtidens punkstjärnor, samt framträdanden från arkiven.