Pusher
Ett intensivt kriminaldrama om Frank, en småtjuv i Köpenhamns undre värld som hamnar i knipa när en knarkaffär går snett. Med en stor skuld till en hänsynslös langare tvingas Frank kämpa mot klockan för att överleva. Regi: Nicolas Winding Refn. I rollerna: Kim Bodnia, Zlatko Burić, Laura Drasbæk, Mads Mikkelsen, Peter Andersson, Slavko Labovic m.fl.