Rastplats
En dokumentär om människor, rastplatser och en campingplats. VILA är en osminkad dokumentär om människorna på en rastplats och en campingplats vid motorvägen Danube nära Wien. Där samlas både campare på semester och lastbilschaufförer som tvingas ta pauser på söndagar, och samtalen startar när motorerna stängs.