Rattlers
I Mojaveöknen, en populär lekplats för stadsbor i vildmarken utanför Los Angeles, dör folk på ett fasansfullt sätt - de blir dödade av svärmar av skallerormar. Skallerormar attackerar vanligtvis människor endast i självförsvar, men ormarna på en militärbas där det bedrivs hemliga tester har blivit dödligt aggressiva, och de dödar alla som oskyldigt råkar komma nära dem.