Raving Iran
Anoosh och Arash befinner sig mitt i Teherans olagliga underground technoscen. Trötta på att gömma sig från polisen och på sin stillastående karriär, organiserar de en sista manisk technorave-fest under farliga förhållanden i öknen. Väl tillbaka i Teheran prövar de sin lycka med att sälja sitt olagligt tryckta musikalbum utan tillstånd. Allt hopp verkar förlorat när Anoosh grips, men då får de ett telefonsamtal från världens största technofestival. När de väl landat i Schweiz, skingras snabbt töcknet från den första euforin, när de börjar inse allvaret i situationen.