Reckless
Stockholm är en stad insprängd i berggrunden under vattnet. Trots att samhället är på väg att krossas av ökande vattentryck, är Nikkis högsta önskan att bli ihop med sin före detta pojkvän igen. Reckless är en film om vårt nuvarande tunnelseende och hur vi dansar rakt mot undergången.