Refugee
Med sin man Nazem på sjukhus och bomberna allt närmare flydde hon ensam från Syrien för att söka asyl för sin familj. Nazem och deras två pojkar planerade att ansluta sig till henne i Europa några veckor senare, men när de väl kunde ge sig av var det för sent. Det politiska klimatet hade förändrats. Gränserna till Europa var stängda.