RENSA
På ett avlägset rehabiliteringssanatorium går fyra nyanlända patienter, var och en med specifika känslomässiga skador, igenom ett helvete genom att upptäcka och uthärda en ondskefull läkares behandlingar samtidigt som de försöker hålla sig vid liv.