Respite
Privatdetektiven Jimmy Baz tar sig motvilligt an ett fall där han ska hitta en försvunnen collegestudent. Plötsligt snubblar han över en serie mord och förstår att han är i hasorna på en seriemördare som ställt in sig på att döda muslimska män.