Return to Mount Kennedy
Senator Bobby Kennedy och hans guide Jim Whittaker klättrar upp till toppen av ett berg i kanadensiska Yukon 1965. Femtio år senare återvänder Kennedys son Christopher och Whittakers två söner för att bestiga samma berg.