Rhythm Racketeer
1937. Gangstern Nap Connors försöker ta sig in i Londons undre värld och upptäcker att han har en dubbelgångare i Harry Grant. Nap tvingas återvända till Amerika av en fruktad lönnmördare och använder sin dubbelgångare för att ge honom det perfekta alibit för ett juvelknupp ombord på ett fartyg.