Ribbons
En soldat som lider av posttraumatiskt stressyndrom blir förälskad i en ung kvinna med psykiska besvär. Men deras förhållande gör att de hamnar i konflikt med hennes våldsamma styvfar. Och en armenisk lönnmördare...