Richie Rich
Macaulay Culkin spelar huvudrollen som Richie Rich, en pojkmiljonär som kan köpa allt han önskar -- utom en normal barndom. Men när Richies föräldrar kidnappas i ett ont försök att överta familjens imperium, är det upp till Richie och hans lojala betjänt att rädda sin mamma och pappa … och familjeförmögenheten.