Road House
I denna adrenalinstinna nytolkning av kultklassikern från 80-talet tar den före detta UFC-fightern Dalton (Jake Gyllenhaal) ett jobb som dörrvakt på en krog i Florida Keys, bara för att upptäcka att detta paradis inte alls är som det verkar.