Rocketman
Hans musik inspirerar, hans liv kommer att överraska dig. Rocketman är en unik musikalisk fest med Elton Johns mest älskade sånger. Upptäck hur en blyg småstadspojke blir en av de mest legendariska figurerna inom rock & roll. Den här verkligen spektakulära resan med en stjärnspäckad rollista, är full av fantastiska musikaluppträdanden och liknar inget du någonsin sett.