Rollerball
Från regissören av Die Hard kommer den här högoktaniga thrillern som dånar fram i en ryggknäckande hastighet (Los Angeles Times)! Med Chris Klein ("American Pie"), Jean Reno ("Ronin"), LL Cool J ("Charlie's Angels") och Rebecca Romijn-Stamos ("X-Men"), åker "Rollerball" i full hastighet med spänning från dess dödsutmanande öppning till dess explosiva slut! Jonathan Cross (Klein) är den senaste rekryten i den mest extrema sporten av dem alla, där hans snabba rörelser och heta utseende gör honom till en omedelbar superstjärna. Men Cross snabba liv kolliderar med verkligheten när han får reda på att ligans ägare (Reno) arrangerar allvarliga olyckor för att höja tittarsiffrorna. Nu planerar Cross att förgöra ägaren och hans hänsynslösa sport innan det förgör honom!