Romantic Rewrite
Romantiskt drama om förlagsredaktören Ivy som stöter ihop med deckarförfattaren Reed på stranden i Florida. Han behöver hjälp med de romantiska bitarna i sin nästa bok, och Ivy behöver en dejt för sin bästa väns strandbröllop.