Rooney
ROONEY är en fängslande långfilm med aldrig förut skådad tillgång till livet och karriären av en global sportstjärna och Englands bästa anfallare någonsin. Detta är en privilegierad titt inuti den meteoriska uppgången av Waynes resa, från ödmjuk början till ett av de mest ikoniska namnen inom världssporten.