Rusa, La
Tito är en man i femtioårsåldern. Mitt i en personlig kris bestämmer han sig för att återvända till sin by som han lämnade för över 15 år sedan, med avsikten att ordna upp det lilla han har kvar, sitt hus. När han kommer fram finner han en skum by som är utsatt för övergrepp av Los Crespo. Med dem bor La Rusa (den ryska flickan), som kommer att ändra hans planer.