Ruskiga rekryter
En musikfylld komedi som utspelar sig i militärmiljö. Sergeant Puccinelli har problem med sin flickvän. För att få ordning på situationen ber han virrhjärnan Korwin om hjälp men Puccinelli inser snart att han vänt sig till helt fel person... Regi: Hal Walker. I rollerna: Dean Martin, Jerry Lewis, Mike Kellin, Polly Bergen, Jean Ruth m.fl. (At War with the Army)