Russian Red
Marta och Manu är två brasilianska skådespelerskor som bestämmer sig för att flytta till Moskva för att studera Stanislavskij-metoden. Där hamnar de i en komplex kärlekstriangel och måste övervinna sina olikheter för att överleva i ett annorlunda land.