SAFE
När Anne, en kontorsstädare, slutar jobbet på kvällen vill hon bara hinna med bussen hem för att lägga sin dotter. Istället blir hon trakasserad av en man vid busshållplatsen, vilket lämnar henne med ett dilemma.