Savage Hunt
I den idylliska vildmarken i västra Montana påbörjas byggandet av ett nytt hotell och golfresort. När en stor grizzlybjörn börjar döda människor i området kallas jägaren och vildmarksexperten Joe Regan in. När Regan inser att björnen utgör en fara för lokalsamhället och kan vara kopplad till en tragedi i hans egen familj, ger han sig ut för att fälla det vilda odjuret.