Savage salvation
Det förlovade paret Shelby John (Jack Huston) och Ruby Red (Willa Fitzgerald) har förändrat sina liv med hjälp av Peter (John Malkovich). Efter att Shelby hittar Ruby död på verandan åker han ut för att hämnas på droglangarna som orsakade fästmöns död. Sheriff Church (Robert De Niro) måste göra allt han kan för att sätta stopp för Shelbys dödliga jakt innan han når upp till toppen.