Second Thoughts
Marie blir överrumplad av sin pojkvän på hans brors bröllop inför den samlade familjen med ett frieri. Marie har ingen aning om hur hon ska reagera på detta. Hon staplar ut på landsbygden för att ensam tänka på sig själv, sitt liv och sin relation.