Spot - En Hund På Rymmen
Spot- En hund på rymmen handlar om en polishund på rymmen och den inte direkt hundälskande brevbäraren han tar sin tillflykt hos. För hunden Spot och brevbäraren Gordon blir deras möte inledningen till ett fantastiskt äventyr. Gordon (David Arquette) är en brevbärare som är beredd på alla typer av hundatacker när han delar ut posten. men han är knappast beredd på att få en bortsprungen hund som husdjur...