Seize the Summit
Seize the Summit är berättelsen om fyra unga människors spännande resa mot toppen av berget Kilimanjaro i Afrika. Shaqayeq, Adnan, Safa och Tania är inga vanliga äventyrare - de är alla krigsöverlevare från olika länder. Filmen är en berättelse om hopp och den mänskliga andens styrka.