Semi-Pro
Michigan på 1970-talet. En tid med stora frisyrer och på tok för små shorts. En man är beredd att göra allt för ära och upprättelse. Will Ferrell och Woody Harrelson tar sig an den professionella basketvärlden i den här roliga berättelsen om hur Flint Tropics mytomspunna ägare, coach och stjärnspelare Jackie Moon tar sitt talanglösa gäng förlorare hela vägen till ligatiteln!