Send Help
När två kollegor (Rachel McAdams och Dylan O’Brien) blir strandsatta på en öde ö som de enda överlevande efter en flygolycka, måste de lägga gamla oförrätter åt sidan och samarbeta för att överleva. Men de är inte på kontoret längre och en oroande, syrligt humoristisk kamp om vilja och list tar sin början i denna originella, mörkt komiska psykologiska thriller.