September 5
Under OS i München 1972 tvingas den legendariska Tv-chefen Roone Arledge (Peter Sarsgaard) att förlita sig på den oprövade sportproducenten Geoff Mason (John Magaro) för att rapportera om gisslandramat. Med liv på spel och hela världens blickar på sig kommer detta avgörande ögonblick taget från historien att förändra journalistiken för alltid.